گالری هنری شهرزاد

تولیدکننده و پخش کننده انواع محصولات ویترای و نقاشی و کاشی معرق
مشخصات بلاگ

گالری هنری شهرزاد از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و باارائه محصولات خاص و با کیفیت در زمینه های : ویترای ، معرق کاشی و نقاشی و ... مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است
همچنین برای سفارش آثار میتوانید از راه های مختلف زیر اقدام نمایید :
با این شماره تماس حاصل فرمایید :09198122744 و یا از طریق منو تماس با من در بالای سایت میتوانید از کانال تلگرام ما دیدن فرمائیدو عضو شوید و به صورت مستقیم با ادمین ارتباط برقرار نمایید، همچنین با استفاده از لینک صفحه اینستاگرام میتوانیدبه صفحه اینستاگرام ما بپیوندید.

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

جاکلیدی ویترای 2

جاکلیدی ویترای ، سایز : 16*26 ، قیمت : 20000 تومان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴
شبنم شادی بخش

نظرات  (۱)

۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۹ کارشناس پارت
شبنم شادی بخش درود
مطلب جاکلیدی ویترای 2 شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
این آدرس سایت ماست:
www.partchap.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">